You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער -מלך השערים ממשיך בירוק לשנים קדימה
ממשיכים ביחד. עומר דהן במעמד החתימה (צילום: מדיה מכבי חיפה)

נוער -מלך השערים ממשיך בירוק לשנים קדימה

הנהלת מכבי חיפה הודיעה על החתמתו לחמש עונות נוספות של חלוץ נבחרת הנוער, עומר דהן, שכבש העונה 21 שערי ליגה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת הנוער של מכבי חיפה עוברת עונה מאכזבת ברמה הקבוצתית, הן בשל גריעתה ממשחקי ליגת האלופות לנוער בשל המצב הביטחוני והן בשל העובדה שלכל אורכה לא היוותה פקטור במאבק על האליפות. מכבי חיפה עברה עונה של חילופי משמרות, לאחר שבעונה שעברה התבססה על ילידי 2004, בהם ענאן חלאילי - שהפך לאחד משחקני ההתקפה הלוהטים בכדורגל הישראלי, המגן עילי פיינגולד - שהשתלב בהצלחה בקבוצה הבוגרת, חמזה שיבלי - שהשתלב מאמצע העונה בקבוצת הבוגרים של הפועל פ"ת וזיו בן שימול - שאחרי חצי עונה מוצלחת בהפועל עפולה שב לקבוצת הבוגרים של מכבי חיפה.

השחקן הבולט ביותר של מכבי חיפה בעונה הזו הוא החלוץ עומר דהן (2005), מלך שערי ליגת העל עם 21 שערים, כל זה לאחר עונה שבה עלה בעיקר כמחליף מהספסל ואותה הוא סיים עם 8 שערים.

עומר דהן החל את דרכו בשלב מאוחר בקבוצת ילדים ב' של הפועל מגדל העמק - המייצגת את עיר מגוריו. אביו, דקל, נחשב לאחת הדמויות המזוהות עם המועדון כחלוץ מצטיין וכמאמן. אחרי שלוש עונות במגדל העמק (שתיים בקבוצת ילדים ב' ואחת בקבוצת ילדים א') עבר לקבוצת נערים ג' של מ.כ נווה יוסף חיפה ומשם לכחצי עונה בקבוצת נערים ב' של הפועל חדרה ומשם למכבי חיפה. עומר דהן רשם 11 הופעות במדי נבחרות הנוער, בהן כבש 4 שערים - כולם במשחקי ידידות.

היום חתם עומר דהן על חוזה לחמש עונות נוספות במכבי חיפה. במעמד החתימה לקחו חלק סוכנו - עו"ד שחר גרינברג, אביו - דקל, מנכ"ל מכבי חיפה - איציק עובדיה ומנהלו המקצועי של מועדון הכדורגל מכבי חיפה - גל אלברמן.

עומר דהן לא ימשיך כחריג גיל בקבוצת הנוער של מכבי חיפה. בעונה הבאה יחל קריירת בוגרים, בשלב זה עוד לא ברור אם בקבוצת הבוגרים של המועדון או שיושאל לקבוצה אחרת המשחק באחת משתי הליגות הבכירות.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש  לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? לחץ כאן וצפה בסרטון 


שתפו אותנו